Досить дивитися YouTube та читати статті: це не зробить вашу рекламу ефективною
Контекстна реклама в Google Ads виглядає просто: налаштував кампанію, запустив – і клієнти пішли. Саме так це подається у відео на YouTube і статтях в інтернеті. Але реальність зовсім інша: більшість цих матеріалів створені не для того, щоб навчити вас працювати з рекламою, а щоб набрати перегляди, просунути SEO або продати якийсь курс. Інфоциганам передаємо привіт ✊😎
Чому без компетенції ви просто зіллєте бюджет
- Контекстна реклама — це не кнопка "замовити бабло". Багато хто думає, що достатньо запустити рекламу, і клієнти самі прийдуть. Але реальність складніша: без аналізу, тестів і правильної стратегії рекламний бюджет просто згорає.
- Не існує універсальних рішень. Більшість порад у блогах – загальні рекомендації, які не враховують ваш бізнес, вашу нішу, конкурентів і бюджет. Те, що спрацювало в одному випадку, може бути марним або навіть шкідливим в іншому.
- Рекомендації без аналізу. Наприклад, блогер може сказати: «Використовуйте лише точні відповідності ключових слів». Але він не уточнює, що в деяких нішах це суттєво зменшить охоплення, а в інших – підвищить вартість кліку.
- Відсутність другої сторони медалі. Радять запускати інтелектуальну стратегію, але не пояснюють, що без правильної аналітики й налаштованих конверсій вона просто спалить гроші. Або пояснюють не уточнюючи при цьому як налаштувати цю аналітику.
- Чистий суб'єктив. Часто блогери говорять на основі одного-двох кейсів і видають це за правило. Але один кейс – не закономірність. Навіть більше, один і той самий кейс може спрацювати по різному в різних регіонах. Для прикладу у нас були два клієнта, обидва займаються доставкою суші в Одесі, але один отримував по 10 замовлень в день, а інший по 5 замовлень. Налаштування рекламних кампаній ідентичні. Вартість страв практично однакові. А ось офери - різні, тому і результати можуть бути різні при одних і тих самих параметрах.
- Google Ads постійно змінюється. Інформація, яка була актуальною рік тому, може зараз працювати інакше. Багато «експертів» просто не встигають за змінами або навіть не працюють із рекламою на практиці і потім, під час проведення аудиту ми бачимо ключові слова з широким модифікатором відповідності. Хто знає, той зрозуміє про що йде мова.
- Штучний інтелект не зробить всю роботу за вас. Багато хто покладається на автоматизацію Google Ads і вірить, що алгоритми самі все оптимізують. Типу додав ключові слова, завантажив декілька фото, написав якійсь смішні заголовки і бам - полетіли заявки.
Що робити?
Якщо ви хочете реально отримувати продажі, потрібна не просто інформація, а її правильна інтерпретація та досвід.
- аналіз вашого бізнесу перед запуском реклами
- виявлення цілей в рамках можливостей
- налаштування коректної аналітики
- робота з аудиторіями та тестування стратегій
- оптимізація кампаній, а не просто запуск «як у відео»
- ведення звітності для об'єктивної оцінки результатів
І якщо ви не розумієте, як реалізувати навіть один із цих пунктів, варто звернутися до спеціалістів. Це вже перевірено на досвіді: часто ми бачимо акаунти, де все зроблено правильно, навіть веб-аналітика налаштована правдами й неправдами, але результатів немає, бо рекламодавець неправильно підібрав стратегію для своїх можливостей. Або ж навпаки: стратегія обрана коректно, бюджет достатньо великий, але аналітика не налаштована – і про яку оптимізацію тоді взагалі може йти мова? 😂
Теж саме стосується аналізу результатів. Коли я питаю у майбутнього замовника про поточну вартість конверсії, він не може мені відповісти. Він не знає, скільки він вкладає та скільки отримує звернень. Він не знає скільки коштують ці звернення та чи рентабельна його рекламна кампанія. Він не знає які в нього охвати по ніші і який відсоток показів на топ позиціях він отримує. З таким підходом побудувати та масштабувати рекламну кампанію банально не можливо. Але ж про це вам не будуть розповідати, бо це не проста і не популярна історія.
Висновок
Експерти — це біч нашого часу. Люди дивляться YouTube, TikTok, читають заказані статті і вважають, що знають усе. Але це справжня ілюзія яка, нажаль, має відношення практично до усіх аспектів нашого життя. Використовувати рекомендації з YouTube або зі статей в інтернеті можна виключно тоді, коли Ви маєте знання для того, щоб зорієнтуватися чи дійсно інформація актуальна та чи не нашкодить вона вам. Якщо ж ви не маєте досвіду, то, швидше за все, нічого у вас не вийде. Хочете реальних результатів? Звертайтеся до професіоналів, які вже мають досвід і знають, що і як робити.
Повернемося до конкретно нашого прикладу з просуванням в Google Ads. Якщо немає можливості замовити повноцінне ведення реклами із за:
- відсутності коштів та старті проекту
- вкладання в аутсорс не рентабельне із за низько-активної ніші
- недовіра до підрядників із за невдалого досвіду
- суб'єктивна думка, що "краще за мене ніхто не зробить"
- технічно складний формат бізнесу
У вас завжди є можливість скористатися діагностикою чи консультацією, як це зробив підприємець Володимир, з маленького міста Нововолинськ. У нього свій невеличкий автопарк і він надає послуги таксі. Йому фінансово не вигідно замовляти наші послуги під ключ але і робити просування свого бізнесу по вказівкам Ютуб-спеціалістів він не збирався. Тому замовив консультацію, ми розібрали його кейс, допомогли запустити проект і зараз лише проводимо діагностику раз на місяць.
Так, це не безкоштовно, як контент з інтернету, соціальних мереж та відео сервісів, але ви отримаєте об'єктивну інформацію конкретно щодо вашого проекту. І давайте відверто, консультація коштує 900 гривень - злити грошей в нерелевантний трафік ви зможете набагато більше😉